Contact Center Outsourcing

Oferta / Utrzymanie klienta

W ramach usług utrzymania klienta oferujemy

Programy lojalnościowe

Badanie satysfakcji klienta

Monitoring należności

Reaktywację klientów

Obsługę rezygnacji

Każdy Klient może stać się lojalny. Istotne jest właściwe podejście. Trzeba stać się przyjacielem Klienta. Zdobycie Klienta kosztuje kilkakrotnie więcej niż utrzymanie już pozyskanego, a lojalny Klient dokonuje kolejnych zakupów, przekazuje swoje spostrzeżenia i poleca innym Państwa firmę. Nawet najlepszy Klient może w pewnym momencie zdecydować o skorzystaniu z usług lub produktu konkurencji.

Odpowiednie podejście i zrozumienie Klienta pozwala nie dopuścić do jego rezygnacji. Daje to podstawę do dalszych modyfikacji produktów i usług oraz dostosowania się do zmian rynkowych. W rezultacie można jeszcze lepiej sprostać wymaganiom Klienta i zyskać przewagę nad konkurencją. Nawet jeśli Klient postanowi zrezygnować ze świadczonych usług lub posiadanego produkt, istotne jest budowanie wizerunku marki przez profesjonalne przyjęcie jego rezygnacji oraz umiejętność przekonania Klienta do zmiany decyzji.

powrót