Contact Center Outsourcing

Oferta / Obsługa klienta

W ramach usług obsługi klienta oferujemy

Obsługa infolinii

Helpdesk

Welcomecalls

Serwisy informacyjne

Obsługa rezerwacji, zamówień

Obsługa reklamacji

Monitoring należności

Dosprzedaż

Przejmowanie nadwyżek połączeń

Zadowolenie Klienta jest niezbędne do osiągania celów biznesowych. Idealnym rozwiązaniem jest utrzymywanie wysokiej jakości obsługi idące w parze z minimalizacją kosztów oraz zmniejszaniem nakładów pracy.

Korzystając z usług call/contact center Zleceniodawca może osiągnąć ten cel, ma możliwość szybszej reakcji na potrzeby Klienta przy zachowaniu efektywności kosztowej. Dla Klienta naturalną formą kontaktu stał się telefon jako najprostsza i najwygodniejsza forma uzyskania informacji, dokonania transakcji, czy skorzystania z pomocy technicznej.

Współpraca z nami pozwala zapewnić Klientowi opiekę w każdej chwili, gdy tego potrzebuje, bez względu na porę dnia. Nasza oferta to także sposób na budowanie pozycji marki na rynku dzięki kompetentnej i pro klienckiej obsłudze. Podejście takie sprawia, że Klient odbiera produkt lub usługę bardziej przychylni, przez co poleca je innym, a rekomendacją jest jednym z najlepszych metod na promocję firmy, produktu, czy usługi.

powrót